Ice Age: Mammuttimainen Joulu
Kun Sid rikkoo Mannyn joulukoristeen, hänelle kerrotaan, että hän päätyy Joulupukin "tuhmien listalle". Sid suuntaa Pohjoisnavalle hoitaakseen asiansa suoraan Joulupukin kanssa.