LIGHT & MAGIC
Kun George Lucas ryhtyi tekemään Star Warsia, hän ei aavistanut, että hän mullistaisi koko elokuva-alan. Tässä kuusiosaisessa sarjassa kartoitetaan Star Warsin, E.T:n, Terminator 2:n, Jurassic Parkin ja monen muun elokuvan ikimuistoisista erikoistehosteista vastanneen yrityksen, Industrial Light & Magicin, kehitystä. Tämä on tarina luovista neroista rakastettujen elokuvien takana.
George Lucas palaa Tähtien sodan pariin vuosikymmenen jälkeen ja esittää ILM:lle huiman haasteen.
George Lucas markkinoi digielokuvaa Hollywoodille, ja ILM digitoi niin luonnonvoimat kuin Yodankin.
ILM ei ole enää alansa yksinvaltias, vaan joutuu jälleen uudistumaan pysyäkseen huipulla.