Mouseketeerit Walt Disney Worldissa
New Mickey Mouse Club saapuu Walt Disney Worldiin live-esitystään varten. Magic Kingdomia tutkiessaan he kohtaavat monia ongelmia.
New Mickey Mouse Clubin Mouseketeerit saapuvat Walt Disney Worldiin live-esitystään varten. Paikan päällä he toivovat pääsevänsä nauttimaan myös Magic Kingdomin virkistystarjonnasta, mutta törmäävät sitä tutkiessaan lukuisiin ongelmiin.