Undead Unluck
Andy on negaattori, jolla on kuoleman poiston kyky. Hän on pitkään etsinyt jotakuta, jonka kyky soisi hänelle oikean kuoleman. Fuko Izumo tuo epäonnea lähellä olijoilleen, sillä hänen kykynsä imee onnen pois. He päättävät liittyä Liittoon. Se on organisaatio, joka pyrkii kontrolloimaan ja suojelemaan maailmaa selittämättömiltä ilmiöiltä. Kaksin he paljastavat maailman salaisuudet etsiessään mahtavinta kuolemaa ikinä.
Juiz kertoo Billylle totuuden Loopeista ja Arkista, mutta turhaan. He taistelevat UMAt perässään!