The Extraordinary Tale of the Times Table
Tämä on vanha tarina siitä, miten "poika tapaa tytön", "poika rakastuu tyttöön", "tytöllä on pakko-oireinen häiriö" ja "poika ja tyttö elävät onnellisina elämänsä loppuun".