King Bansah and His Daughter
Automekaanikko ja ghanalainen kuningas Céphas Bansah hallitsee 200 000 hengen kansaansa etänä Saksan Ludwigshafenista käsin. Hänen Saksassa syntynyt tyttärensä Katharina kokee syrjintää, ja isän toiveet kulttuuriin sopeutumisesta ovat ristiriidassa tytön halun kanssa hyväksyä itsensä. Kaksikko lähtee matkalle Ghanaan, jossa Katharina yrittää tutustua juuriinsa ja päättää tulevaisuudestaan.