Scifi, Trilleri
M. Night Shyamalanin elokuva kertoo Hessin perheestä, joka eräänä aamuna herätessään löytää pihaltaan 150-metrisen peltokuvion. Graham Hessille perheineen kerrotaan sen olevan avaruusolentojen työtä.
Kirjoittaja-ohjaaja M. Night Shyamalan tarjoaa tarinan Hessin perheestä Bucks Countyssa, Pennsylvaniassa. Eräänä aamuna he heräävät ja löytävät pihaltaan 150-metrisen peltokuvion. Graham Hess (Mel Gibson) perheineen kuulee merkin olevan avaruusolentojen työtä, ja he seuraavat uutisista vastaavien kuvioiden ilmaantumista ympäri maailman. Signs on tunteikas tarina perheestä, joka kohtaa elämänsä viimeiset hetket maailmansa suistuessa tuhoon.