Pearl Islands: The Story of Bahrain's Natural Gems
Helmien historia, joka ulottuu muinaisiin aikoihin, on lumonnut sivilisaatiot. Bahrain, joka tunnetaan maailman hienoimmista helmistä, näki miesten uhmaavan Persianlahden vaaroja näiden aarteiden etsinnöissä. Harvinaisten helmien perässä vapaasukeltaminen toi Bahrainille mammonaa ja loi sille ylellisen perinnön.