Paperman
Yksinäinen nuori mies luottaa vuosisadan puolivälin New Yorkissa sydämeensä, mielikuvitukseensa ja paperipinoon voittaakseen unelmiensa tytön.
John Kahrs vie ensimmäisessä ohjauksessaan animaatiotaiteen aivan uuteen suuntaan. Lyhytelokuvan tarina kertoo yksinäisestä nuoresta miehestä vuosisadan puolivälin New Yorkissa. Miehen kohtalo saa odottamattoman käänteen hänen kohdatessaan kauniin naisen aamuliikenteessä. Vakuuttuneena siitä, että unelmien tyttö on ikuisesti mennyttä, mies saa uuden tilaisuuden nähdessään tytön toimistostaan kadun toisella puolella. Hän ottaa avuksi sydämensä, mielikuvituksensa ja paperipinon voittaakseen tytön kiinnostuksen mutta ei osaa odottaa, miten kohtalo on järjestänyt asiat.