Le Mans 1955
Le Mansin 24 tuntia, 1955. 300 000 katsojaa seuraa kisaa. Kello 18.00 Pierre Levegh'n auto törmäsi katsomoon, ja tragedian seurauksena menehtyi yli 80 henkeä. Silti kisa jatkuu. Mercedeskellä Levegh’n ystävä ja kollega on valmis liittymään kisaan. Hänen nimensä on John Fitch.