Rules of the Game
900 vuoden ajan Ashbournessa on pelattu villiä jalkapallopeliä laskiaistiistaina ja tuhkakeskiviikkona. Maalit ovat viiden kilometrin päässä toisistaan, ja esteenä on katuja, jokia ja peltoja. 5 000 asukasta osallistuu. 'Rules of the Game' kertoo Dave Hartin koomisesta ja sydämellisestä yrityksestä uppoutua Ashbournen kulttuuriin ja liittyä peliin paikallisena.