Voisivatko taikasienet tuoda toivoa masennukseen? Dokumentti seuraa psilosybiinitutkimusta, jossa vapaaehtoiset kokeilevat psykedeelistä terapiaa valvotusti. Kolmen potilaan tarinat paljastavat masennuksen syvän inhimillisen hinnan ja avaavat ikkunan hoitomuotoon, joka voi mullistaa mielenterveyden tulevaisuuden.