Prey
Comanchekansan maailmassa 300 vuotta sitten elävä hurja, taitava soturi Naru varttui Suuren tasangon legendaarisimpien metsästäjien varjossa. Kun hänen leiriään uhkaa vaara, hän päättää suojella väkeään. Narun saalis: avaruudesta tullut saalistaja, jolla on huipputekninen arsenaali. Teos on tehnyt historiaa ensimmäisenä comancheksi dubattuna elokuvana sekä ensimmäisenä elokuvana, jota on esitetty ensi-illastaan asti englanninkielisen version lisäksi Amerikan alkuperäiskansan kielisenä versiona.