Marvel Rising: Rautasydän
15-vuotias nero Riri Williams päätyy keskelle kosmista konfliktia, kun Hala the Accuser varastaa hänen kotitekoisen Iron Man - pukunsa ja tekoäly-ystävänsä.
15-vuotias nero Riri Williams päätyy keskelle kosmista konfliktia, kun Hala the Accuser varastaa hänen kotitekoisen Iron Man - pukunsa ja tekoäly-ystävänsä. Hänen täytyy liittyä Secret Warriorsiin pelastaakseen ystävänsä ja suojellakseen Maata Halan vapauttamalta pahalta. Samalla hän saa uusia ystäviä.