Thorin tiimi: Osa 1
Tässä Taika Waititin (Marvel's Thor: Rangnarok) ohjaamassa satiiridokumentissa ehdotetaan, mitä Thor olisi saattanut tehdä, kun muut Kostajat taistelivat toisiaan vastaan elokuvassa Marvel’s Captain America: Civil War.
Tämä lyhyt satiiridokumentti, jonka on ohjannut Taika Waititi (Marvel Studiosin Thor: Ragnarok), vihjaa, mitä Thor olisi saattanut tehdä muiden Kostajien taistellessa toisiaan vastaan Captain America: Civil Warissa.