Atom, The: A Love Affair
Into. Usko. Petos. Toivo. Tarina länsimaiden viha-rakkaussuhteesta ydinvoimaa kohtaan viimeisten 70 vuoden aikana sen omakätisesti kokeneiden kertomana.