Disney Intertwined Live!
Koe nyt Disney Intertwined suorana! Ohjelma sisältää alkuperäiset kappaleet "Donde voy" ja "Convénceme". Näiden lisäksi ohjelmassa kuullaan "Keep Living Without Your Love" ja muita 90-luvun covereita, valikoima kappaleita uudesta Perjantai on pahin -musikaalista sekä tämän hetken hittejä mukaan lukien "Tacones Rojos" ja "Vivir Así".