E-Life
Tietokoneet, puhelimet ja tabletit ovat olennainen osa nykypäivää, mutta niiden hävittäminen on vakava ympäristöuhka. "E-LIFE"-dokumenttielokuvassa tarkastellaan elektronisen jätteen laitonta kauppaa ja haittavaikutuksia maailmanlaajuisesti sekä etsitään ratkaisuja vakavaan ongelmaan henkilökohtaisten tarinoiden kautta.