Underdogs
Ryan Reynolds juhlistaa luontoäidin outoja ja ihania poikkeavuuksia todistaakseen, että ne saattavat olla eläinkunnan todellisia sankareita.
Ryan Reynolds puolustaa eläinkunnan altavastaajia. Hän paljastaa monia luontoäidin outoja ja hurmaavia poikkeavuuksia säälittävistä, supervoimia omaavista eläimistä luonnon nerokkaimpiin huijareihin. On erikoisia parittelutapoja ja järkyttäviä vanhemmuusstrategioita, joissa kuuluu olla muita ällöttävämpi, ja on selvää, että nämä hyypiöt ovat elämän suuren saagan todellisia sankareita.