Mikin kilpakosija
Mikin kilpakosija, Mortimer, kilpailee Minnin huomiosta iltapäiväkävelyllä. Liehitellessään Minniä Mortimer jekuttaa Mikkiä, ja jopa hänen autonsa uhittelee Mikin autolle.