Leijonakaarti
Nyt on aika! Liity mukaan, kun Kion, Simban ja Nalan toiseksi vanhin pentu, nousee leijonakaartin johtajaksi ja kerää kokoon joukon auttamaan häntä elämän tien puolustamisessa.