More Life - Decoding the Secret of Aging
Voimmeko elää 150-vuotiaiksi ja pysyä terveinä? Tutkijat eivät enää vain taistele ikään liittyviä sairauksia vastaan – he pyrkivät hidastamaan itse ikääntymisprosessia. Tämä elokuva avaa pitkän iän salaisuuksia ja tutkii tieteen uusia rajoja, joiden avulla voisimme vanheta muuttumatta raihnaisiksi.