Urban Farming
Kaupunkiviljely, kotikasvatus ja paikalliset elintarvikkeet kasvattavat suosiotaan. Kannattajat korostavat sen hyötyjä ravinnon ja ilmaston säilyttämisen kannalta. Mutta onko se todella kestävää? Onko omatoiminen istutus ja sadonkorjuu kannattavaa vai hyödynnetäänkö sitä vain puutarhamyymälän markkinoinnissa?