Scrubs
Vangitseva (ja välillä vähän vakavakin) kuvaus sairaalaelämästä nuoren lääkäriharjoittelijan näkökulmasta, tämän yrittäessä selviytyä epätavallisista haasteista, joita asettavat sekä kollegat että potilaat.