A Dozen Summers
Oletko koskaan ollut 12? Sukella Maisie ja Daisy McCormackin maailmaan, kaksossiskojen, jotka ovat vallanneet lastenelokuvan. He kertovat oman tarinansa – tai kenties tarinan kummituksesta, joka syö opettajia! Elokuvassa on omalaatuista huumoria ja ainutlaatuista kerrontaa.