The Edge - Reunalla
Anthony Hopkins ja Alec Baldwin tähdittävät värisyttävää toimintaseikkailua, joka tutkiskelee kiehtovaa kysymystä: mitä jos pahin vihollisesi olisi ainoa keinosi jäädä henkiin?
Lento-onnettomuus Alaskan jäätävässä korvessa asettaa älykkömiljardööri Charles Morsen (Anthony Hopkins) vastakkain omahyväisen muotivalokuvaaja Robert Greenin (Alec Baldwin) kanssa rajussa selviytymistaistelussa. Kummallekin selviää pian, että suurinta vaaraa ei aiheuta luonto, vaan inhimillinen pelko ja petollisuus – ja hyvin mahdollisesti myös murha.