The Intelligent Hand
Crafts in Peril esittelee perinteisen käsityötaidon uhanalaisen maailman viiden artesaanin elämän kautta paljastaen vaakalaudalla olevan kulttuurisen merkityksen ja syvän menetyksen, jos nämä käsityötaidot katoavat.