Menese
Menese oli väsymätön flamencolaulaja, joka mentorinsa johdolla uudisti taidemuodon ja toi flamencon poliittisen voiman laajempaan tietoisuuteen. Nyt uusi naistaiteilijoiden sukupolvi, esimerkkinä Rocío Márquez, jatkaa hänen perintöään ja tulkitsee hänen voimakkaita laulujaan uudella energialla.