Hamilton
Broadwayn jättimenestyksen, "Hamiltonin", elokuvaversiossa yhdistyvät teatterin, elokuvan ja suoratoiston parhaat puolet. Se on hämmästyttävä sekoitus hiphopia, jazzia, R&B:tä ja Broadway-säveliä. Mullistava musikaalikokemus kertoo Yhdysvaltain perustajaisän Alexander Hamiltonin tarinan. Se on kertomus menneestä Amerikasta nykyisen Amerikan kertomana.