Chevalier
Säveltäjä Joseph Bologne, Chevalier de Saint-Georgesin uskomattoman tositarinan inspiroima. Afrikkalaisen orjan ja ranskalaisen plantaasinomistajan avioton poika nousee epätodennäköisen korkealle ranskalaisyhteiskunnassa ylistettynä viulisti-säveltäjänä ja miekkailijana. Tarinaa täydentävät kohtalokas romanssi ja välirikko Marie Antoinetten kanssa.