Kovaotteiset miehet II
Gene Hackman palaa ikoniseen rooliinsa, kun kovaksikeitetty newyorkilainen poliisi Popeye Doyle matkaa Marseilleen jahdatessaan kansainvälistä huumekauppiasta.
Gene Hackman palaa ikoniseen rooliinsa kovaotteisena etsivänä Popeye Doylena tässä ylistetyssä toimintahittielokuvassa, joka on jatkoa edelliselle elokuvalle. Jahdatessaan Marseillessa heroiinikauppiaita Doyle siepataan ja hänestä tehdään pakolla myös huumeriippuvainen. Mutta Popeye on lujan päättäväinen, ja kun hän viimein pääsee vapaaksi, hän käy läpi kivuliaat vieroitusoireet ja jatkaa työtään napatakseen tappavan vaarallisen huumeparonin (Fernando Rey).