Guardians of the Galaxy
Seikkailija Peter Quill saa havaita olevansa palkkionmetsästyksen kohde varastettuaan arvoituksellisen pallon, jonka halusi myös roisto, jonka tavoitteet vaarantavat koko universumin. Välttääkseen kiinnijäämisen Quill liittyy hylkiönelikkoon, johon kuuluvat asetta heilutteleva pesukarhu Rocket, puun kaltainen humanoidi Groot sekä kostoa janoava Drax Tuhoaja.