Doc & Darryl
Kun he olivat hyviä, he olivat isoimmat tähdet joukkueessa, joka valloitti New Yorkin ja vuoden 1986 baseballin World Seriesin. Mutta kun he olivat pahoja, Doc Gooden ja Darryl Strawberry mursivat Mets-fanien sydämet. ”Heidän piti olla meidän tyyppejämme vuosia”, sanoo Jon Stewart tässä ajatuksia herättävässä, kirpaisevassa dokumentissa, jonka ohjasivat Judd Apatow ja Michael Bonfiglio.
Kun he olivat hyviä, he olivat isoimmat tähdet joukkueessa, joka valloitti New Yorkin ja vuoden 1986 baseballin World Seriesin. Mutta kun he olivat pahoja, Doc Gooden ja Darryl Strawberry mursivat Mets-fanien sydämet. ”Heidän piti olla meidän tyyppejämme vuosia”, sanoo Jon Stewart tässä ajatuksia herättävässä, kirpaisevassa dokumentissa, jonka ohjasivat Judd Apatow (elokuva Ihan yössä) ja Michael Bonfiglio ja Michael Bonfiglio (dokumentti You Don't Know Bo: The Legend of Bo Jackson). Syöttäjä ja voimalyöjä tapaavat jälleen Queensissä ja muistelevat menestyksen hetkiään 80-luvun puolivälissä ja järisyttäviä öitä, jotka tekivät varmoista Hall of Fame -jäsenistä omien riippuvuuksiensa vankeja. Kun kuulee Docin kertovan Canyon of Heroes -paraatin missaamisesta tai katselee Darryliä neuvomassa toisia kirkossaan, voi vain toivoa, etteivät nämä kaksi hyvin erilaista miestä olisi valinneet samaa tuhon tietä.