Maurice's Bar
Vuonna 1942 päämäärättömästi junassa matkaava entinen drag queen muistelee iltaa yhdessä Pariisin ensimmäisistä queer-baareista. Sirpaleiset muistot juoruilevista asiakkaista loihtivat mieleen myyttisen baarin ja sen salaperäisen juutalaisalgerialaisen omistajan.