Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Romantiikkaa, jännitystä, sankaruutta sekä epätoivoinen taistelu Skotlannin vapauden puolesta. Tarina William Wallacesta, joka intohimollaan ja rohkeudellaan yhdisti Skotlannin kansan.
Romantiikkaa, jännitystä, sankaruutta sekä epätoivoinen taistelu Skotlannin vapauden puolesta. Tarina William Wallacesta, joka intohimollaan ja rohkeudellaan yhdisti Skotlannin kansan kamppailemaan armotonta Englannin kuningasta vastaan 1300-luvun alussa.