The Making of Loki
Marvel Studios Assembled: Loki paljastaa, miten MCU:n tärkeimpään temppuilijaan keskittyvä sarja keksittiin ja luotiin. Tom Hiddlestonin juontamana muistelemme näyttelijän ja hahmon uskomatonta matkaa 11 vuoden aikana. Saamme kiintoisia tietoja ohjaaja Kate Herronilta, näyttelijöiltä ja koko elokuvatiimiltä, jotka loivat Lokin häikäisevän maailman.