KOPLA
KOPLA on hulvaton viihdeohjelma, jossa Suomen viihdetaivaan kirkkaimmat tähdet kokoontuvat viettämään iltaa hauskojen seurapelien äärelle. Ohjelmaa vetää juontaja Ville “Viki” Eerikkilä. Jokaisessa jaksossa kisaa kaksi kolmehenkistä joukkuetta, joita kovaan peliin liekittävät vakikapteenit Jenni “Jenspa” Poikelus ja Juuso ”Köpi” Kallio.