Dumbo
Innoittava tarina rohkeasta norsunpoikasesta, joka liitelee nokkelan ystävänsä Timotei-hiiren avulla huomiota herättävillä korvillaan maineeseen.
Tässä on Dumbo! Rouva Jumbon herttainen pieni "Rakkainpain" hurmaa kaikki, jotka sen näkevät... kunnes huomataan, että sillä on valtavat veltosti riippuvat korvat. Kaikkein parhaan ystävänsä Timotei-hiiren tuella Dumbo oppii pian, että sen huomiota herättävät korvat tekevät siitä ainutlaatuisen ja erityisen, ja että se pystyy niiden avulla liitelemään maineeseen maailman ainoana lentävänä norsuna.