Everything Looks Better in the Sunshine
Ystävällinen ja pidetty pysäköinninvalvoja Patsy jää pyörän alle, ja hänen on nyt seurattava nenäänsä löytääkseen unelmiensa naisen, joka törmäsi häneen.