Sideways
Kaverukset painavat kaasujalan pohjaan ja suuntaavat kohti keski-iän kriisiä. Viininmaistelumatkan tarkoitus on juhlistaa sinkkuelämän viimeisiä päiviä, mutta kaikki ei menekään aivan suunnitelmien mukaan.