Violist Zonder Viool
Nello Mirando Weis oli kuuluisan mustalaisorkesterin ykkösviulisti, joka soitti vain kahdella ja puolella sormella. Kun hänen sairautensa uusiutui, hänen oli löydettävä uusi tarkoitus. Tämä on hänen koskettava tarinansa elämästä musiikin jälkeen.