Kätilö
Antti J. Jokisen ohjaama ja Katja Ketun palkittuun menestysromaaniin perustuva Kätilö on tosipohjainen kertomus Vikasilmäksi haukutun Helenan rakastumisesta saksalais-suomalaiseen SS-upseeriin Lapin sodan kynnyksellä. Johannes Angelhurstille Helena on Villisilmä, kaikista muista naisista poikkeava luonnonvoima. Elokuva on väkevä todistus siitä, mihin ihminen on valmis rakkauden tähden ja kuinka hyvä voittaa pahan. Pääosissa mm. Krista Kosonen, Lauri Tilkanen, Pirkka-Pekka Petelius ja Tommi Korpela.