I Am Belmaya
Nepalin patriarkaalisessa yhteiskunnassa nuori dalit-nainen Belmaya etsii vapautta. Dokumentti seuraa hänen viisivuotista matkaansa, kun hän kouluttautuu elokuvantekijäksi ja voimaannuttaa itsensä haastamaan alistavaa aviomiestään ja yhteisöään. Kameransa kautta hän löytää oman äänensä ja luo henkilökohtaisen elokuvan, joka voittaa palkintoja ja avaa maailman, jollaista hän ei osannut kuvitellakaan.