Finias ja Ferb
Finias ja Ferb ottavat tehtäväkseen kunnianhimoisia projekteja, jotta kesälomasta tulisi mahdollisimman hauska. Samalla salainen agentti Perry estää tohtori Tollontyön ilkeitä juonia toteutumasta.