Mujeres, de Coque Malla
Laulaja lähtee luovalle matkalle tehden yhteistyötä useiden naisartistien kanssa uutta 'Mujeres'-albumiaan varten. Intiimien ja humorististen sessioiden välityksellä elokuva vangitsee intohimon, joka huipentuu live-äänitykseen, joka juhlistaa naisia ja kappaleita, jotka ovat vaikuttaneet hänen elämäänsä.