Sri Lanka: Island of Hope
Kataragaman täydenkuun juhlan aikana norsut jakavat pyhiinvaeltajat täyttäen lupauksensa sodan jumalalle. Veddat kunnioittavat Valli Amma -jumalaa. Muslimit vierailevat Khizar-Thakkiya-moskeijassa, joka on osa Sri Lankan tärkeää moniuskontoista pyhiinvaelluskohdetta. Juhla yhdistää uskonnollisia ja metafyysisiä juhlia, mutta kohtaa kulttuurisen omimisen haasteita.