Tarjous päättyy 6. toukokuuta
Towanin perheen alus putoaa metsäiseen Endor-kuuhun, ja kahden lapsen joutuminen eroon vanhemmistaan johtaa uskomattomaan seikkailuun, jonka myötä nelivuotias Cindel ja isoveljensä Mace tutustuvat ewokien outoon maailmaan.
Ewokit palaavat urheuden karavaanin myötä. Tällä kertaa he auttavat kahta lasta, jotka etsivät kadonneita vanhempiaan. Towanin perheen aluksen pudottua metsäiseen Endor-kuuhun ja lasten jouduttua eroon vanhemmistaan alkaa uskomaton seikkailu, jonka kuluessa nelivuotias Cindel Towani ja isoveljensä Mace tutustuvat ewokien outoon maailmaan. Cindeliä pelottaa ensin, mutta pian ewokien lempeys vakuuttaa hänet. Tyly ja suojeleva Mace suhtautuu merkillisiin olentoihin ja niiden alkukantaiseen kulttuuriin epäillen. Yksinkertaisesta elämästään huolimatta ewokeilta löytyy viisautta, taikaa ja hurjaa rohkeutta, joita tarvitaan päihittämään vaikea maasto, vihamieliset asukkaat ja vaanivat vaarat Towanin perheen lasten pyrkiessä taas vanhempiensa luo.