Kaikkien aikojen peli
Tositarina Francis Ouimetin odottamattomasta voitosta maailman parasta golfinpelaajaa, Harry Vardonia vastaan, jonka myötä hänestä tuli ensimmäinen Yhdysvaltojen avoimen golfturnauksen voittanut amatööripelaaja.
Tositapahtumiin perustuvassa innoittavassa elokuvassa Shia LaBeouf esittää amatöörigolfinpelaaja Francis Ouimetia. Tällä työväenluokan nuorella on apunaan pelkkä lahjakkuus, ja hänellä on mahdoton unelma: kilpailla maailman parasta pelaajaa, hänen idoliaan Harry Vardonia vastaan. Pian sisukkaan kymmenvuotiaan mailapoikansa Eddien avulla Francis murtaa kaikki esteet verrattomalla tarmolla, taidolla ja tunteella. Hän haastaa golfammattilaisen Yhdysvaltojen avoimessa golfturnauksessa. Sisältää tupakkatuotteita.