Playgrounds of the rich and famous
Lastaa Lamborghini, pyyhi pölyt timanteistasi ja astu sisään maailman rikkaimpiin matkakohteisiin. Auringon hyväilemästä St. Bartsista aina St. Moritzin lumihuipuille St. Tropezin, Hamptonsin, Monacon ja muiden kautta, tämä upea sarja astuu huippurikkaiden ja superjulkkisten valitsemiin luksuskohteisiin.
Lastaa Lamborghini, pyyhi pölyt timanteistasi ja astu sisään maailman rikkaimpiin matkakohteisiin. Auringon hyväilemästä St. Bartsista aina St. Moritzin lumihuipuille St. Tropezin, Hamptonsin, Monacon ja muiden kautta, tämä upea sarja astuu huippurikkaiden ja superjulkkisten valitsemiin luksuskohteisiin. Todellisten sisäpiiriläisten näkeminä paljastamme näiden eksklusiivisten, turmeltuneiden matkakohteiden salaisuudet, selvitämme, mikä niissä ensimmäisenä viehätti maailman etuoiketuimpia ja kerromme pahamaineisia tarinoita, mitä rikkaat ja kuuluisat tekevät kohteissa vieraillessaan.
Tässä jaksossa olemme St. Tropezissa, yhdessä kuumimmista, poissulkevista julkkisten kantapaikoista.
Tässä jaksossa suuntaamme lammikon yli Amerikan superrikkaiden kantapaikkaan, Hamptonsiin.
Tässä jaksossa olemme St. Moritzissa, alppilomakohteessa, joka väittää keksineensä talvimatkailun.
Tässä jaksossa suuntaamme ehkä kuuluisimpaan superrikkaiden ja luksuksen mekkaan, Monacoon.