Blind Revenge
Sir Paul, arvostettu kirjailija, joka sokeutui hirvittävässä onnettomuudessa, palkkaa miellyttävän Jane Ryderin silmikseen, palaa menneisyytensä tapahtumapaikoille ja työstää viimeistä teostaan. Jane vaikuttaa ihanteelliselta: hän on viehättävä, älykäs, eikä häiriinny työnantajansa omituisuuksista. Vähitellen käy kuitenkin ilmi, että Janella on taka-ajatuksia.